ВМ Дистрибюшън ЕООД е оторизиран от Apple Inc. сервизен център (Apple Authorized Service Provider), който извършва сервизна дейност на територията на Рeпублика България съобразенa с българското законодателство и условията на производителя.
24.4. при завършване на сервизното обслужване.
25. ВМ Дистрибюшън ЕООД не носи отговорност за:
25.1. загуба или увреждане на информация, програми или данни записани на продукта, част от продукта или медиа. Задължение на клиента е да е създал отделно архивно копие, преди предоставяне на продукта за сервиз;
25.2. пропуснати ползи или възможности и загуби свързани с търговската дейност на клиента;
25.3. повреди причинени по време на транспорта на продукта от и към сервиза;
25.4. продукти, които не са част от оригиналния продукт, но са свързани/закрепени към него (защитни фолиа, стъкла, калъфи и др.). Желателно е те да бъдат премахнати преди предаването за сервиз;
25.5. ремонти, извършени с части, предоставени от клиента или с части, поръчани без предварителна диагностика по желание на клиента;
25.6. за неполучени и непотърсени продукти от сервиза повече от 60 дни от датата, на която изтича 30-дневния срок за изпълнение на сервизната услуга, или 90 дни от датата на постъпване на устройството в сервиза, в случай че клиентът не потвърди, или откаже изпълнението на сервизната услуга. С предаване на у-вото за сервиз и подписване на сервизен протокол клиентът дава неотменимо съгласие без никакви претенции за цени, срокове и допълнителни условия, фирма ВМ Дистрибюшън ЕООД по свое усмотрение да използва, рециклира или продаде Apple продукта – обект на сервизна дейност, след изтичане горепосочения срок. В случай на приемане устройстото за сервиз по куриер горепосочените срокове и условия важат от датата
на получаване на пратката в ВМ Дистрибюшън ЕООД;
25.7. нелицензиран софтуер, инсталиран на клиентските продукти;
25.8. състоянието на продукта след, като напусне сервизния център.
26. При подписване на протокола за сервиз Kлиентът се съгласява, че предава устройство което е използвано, със следи от употреба и че всички неизправности, вътрешни повреди, следи от неправилна употреба и неоторизирани модификации, които могат да се установят по време на
диагностиката са възникнали преди предаването на продукта за сервиз.
Заплащане
27. Заплащането е съобразено с текущата ценова листа на ВМ Дистрибюшън ЕООД.
28. Извършените сервизни услуги могат да се заплащат в брой, с кредитна/дебитна карта, по банков път или чрез EasyPay. Повече информация на:
https://service.istation.bg
29. При необходимост от доставка на резервни части или продукт срещу заплащане Клиентът се уведомява по телефон или e-mail за техните цени и срок на доставка. Доставката на части и продукти се извършва само след предварително заплащане. Транспорт 30. Транспортните разходи (до и от сервиза) са за сметка на Клиента и изпращането се извършва с избран от него куриер.
Обработка на лични данни
31. За ВМ Дистрибюшън ЕООД сигурността е фундаментално човешко право, затова сме минимизирали събирането само на необходими лични данни за изпълнение на сервизните процедури, като предоставяме прозрачност и контрол върху личните данни.
32. Клиентът има правата по принципа на ЕВРОПЕЙСКИЯ РЕГЛАМЕНТ 2016/679 за защита на лични данни за използване на личните му данни от ВМ Дистрибюшън ЕООД. При желание да бъде изпълнено негово право от ЕВРОПЕЙСКИЯ РЕГЛАМЕНТ 2016/679 за защита на лични данни е
необходимо да бъде изпратено писмено заявление към ВМ Дистрибюшън ЕООД.
33. Информацията, отнасяща се до клиентите и съдържаща се в базата данни на iStation няма да бъде предоставяна на трети лица, освен с изричното съгласие на клиента и/или съгласно българските закони.
33.1. Като изключение на гореспоменатото, имената на крайния клиент, валидния му имейл адрес и телефонен номер се предоставят на производителя – Apple, съгласно общите му условия за сервизиране. Данните се изискват от производителя, за да може да има обратна връзка с
клиента за удовлетвореността от дадена сервизна поръчка.
33.2. Лични данни като имена, телефонен номер и адрес на клиент ще бъдат предоставени на куриерска компания посочена от съответния клиент, в случай че клиента пожелае да получи ремонтираното си устройство с куриер на негов адрес.
34. При направена заявка iStation може да предостави на потребителя справка по какъв начин са използвани личните му данни. Заявките се изпращат на e-mail privacy@istation.bg.
35. При желание от клиентът сервизът да съхрани потребителските му данни, с цел да се прехвърлят на ново устройство или да се избегне загуба при софтуерен проблем данните се архивират на сервизни дискови носители, криптирани, обозначени с номер на сервизна поръчка, за да се избегне ненасочено прехвърляне на данните на трето устройство.
Потребителските данни се съхраняват до приключване на процеса заявен от клиента, след това се изтриват от сервизния носител.
36. Субектът на данните има право, по всяко време и на основания, свързани с неговата конкретна ситуация на възражение срещу обработване на лични данни, отнасящи се до него, което се основава на член 6, параграф 1, буква д) или буква е) от ЕВРОПЕЙСКИЯ РЕГЛАМЕНТ 2016/679, включително профилиране, основаващо се на посочените разпоредби. Администраторът прекратява обработването на личните данни, освен ако не докаже, че
съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.
37. Когато се обработват лични данни за целите на директния маркетинг, субектът на данни има право по всяко време да направи възражение срещу обработване на лични данни, отнасящо се до него за този вид маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг.
Настоящите условия са валидни от 09.2024 г.
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus delavirot voluptatem accusantium doloremque
София, бул. Ал. малинов 51
service@iStation.bg
0700 70 440